Måste berätta en sann rolig

Miljah

Trådstartare
historia som en av mina kursare berättade igår.

Hon kom in till förlossningen ochen BM kom och frågade om slemproppen hade gått. "Nej, han är bara ute och lägger i pengar i parkeringsautomaten" svarade hon då :D :rofl:
 
Sv: Måste berätta en sann rolig

Visst är den rolig men jag tvivlar på att det är din kursare som upplevt detta då jag har hört den förut.
 
Sv: Måste berätta en sann rolig

Visst är den rolig men jag tvivlar på att det är din kursare som upplevt detta då jag har hört den förut.

exakt, det är en rolig historia som jag hört av och till i minst 10-års tid... och dessutom brukar de inte fråga det på förlossningen då slemproppens vara eller icke vara inte har så mkt att göra med när förlossningen sätter igång.
 
Sv: Måste berätta en sann rolig

Visst är den rolig men jag tvivlar på att det är din kursare som upplevt detta då jag har hört den förut.

Hon är garanterat ärlig så i detta fall tror jag att det är så hon sa (bara att se hennes rodnande och generade min gör att jag är övertygad :D). Fast jag håller med om att det mycket väl kan vara så att det har sagts förut, ligger ju nära till hands s a s :angel:
 
Sv: Måste berätta en sann rolig

:rofl:

min kompis fick frågan om hon kände benen efter att hon fått epidural...

"jag vet inte, jag har aldrig varit här förut" var hennes svar :rofl::rofl: hon var liiiite dimmig i skallen vid tillfället.....
 
Sv: Måste berätta en sann rolig

Själv sa jag att de var tvugna att låsa sängen, den svängde och gungade så förskräckligt *hög på lustgas* :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 707
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
698
Senast: ryujaneiro
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 448
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp