Måste bara

Gnist

Trådstartare
Visa "mina" 4-månaderspojkar, som jag träffade idag..

Boogeyman-08-02-23064.jpg

Samma som ovan

Boogeyman-08-02-23071.jpg

Brodern

Colorado-Kid-08-02-23024.jpg

Grabbarna Grus hittar på bus

Grabbarna-Grus-08-02-23031.jpg

Grabbarna-Grus-08-02-23047.jpg

Grabbarna-Grus-08-02-23051.jpg

Jag tycker de ser riktigt fina ut, de små trollen, men jag är ju partisk i frågan :angel:

Sv: Måste bara

Otroligt fina... Kan mycket väl tänka mig synen med ett tiotal på samma ställe! En enda stor röd hög :D

Bild1-20071125093.jpg

Samma grabbar, när de var 6 veckor :)
De växer värre än ogräs de små liven :love:

Har du ingenstans man kan se alla dina bilder? :angel:

Härlig färg på djuren ;)

Hur ska man få hem rätt sen då? :eek: Vet inte om jag är ovanlig men jag ser då inte skillnad på två finska spetsar av samma kön så länge dom inte har stora skillnader i pälsen ;)

G: Vad stora dom har blivit ;) vill också ha en valp :d:love:

Jösses, de ser ju "vuxna" ut redan...?? När min senaste valp var 4 mån slängde tassarna åt alla håll, tungan hängde alltid utanför och hon snubblade på sina egna ben... :p

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 182
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Hejsan allihop, Ni som har eller har haft Beauceron. Hur lika/olika är de från Bruksschäfrar? (För någon som är bruksintresserad (men...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 394
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 200
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
483
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka