Måste bara berätta!

nevin

Trådstartare
Von Dregel satte sig själv upp idag:banana::banana::banana:, tyvärr var hans mamma seg så kameran hann inte fram - det blir så när hon bara står och glor på bebis och stammar nåt om att han är stor och duktig:angel:

Sv: Måste bara berätta!

Hahaha!

Synd att du inte han med kameran! Jag brukar vara dålig på att fota.

Längtar tills Loke kan sätta sig upp.

Åhh.. Visst blir man malligast i hela sta´n när ens barn gör nya utvecklingar i livet :banana: Vad kul!!

Åh vad kul! Förstår att du är stolt!:love: Matilda kan sitta om jag sätter henne men hon kan inte sätta sig upp själv än.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 973
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 617
Senast: Enya
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 135
Senast: soom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama