masstart eller grupper?

S

sanni

Hejsan!
Ska starta i Dackeritten var det tänkte, men tänke på att i min klass e vi 19 stycken, stratar man alla på en gång då eller delar man upp i grupper? Tycker det verkar mycket med 19 pers i en start eller e jag ute och cyklar..(brukar vara det ibland:D )
/Anna

Sv: masstart eller grupper?

Tävlingsklasser är så gott som alltid massstart, men du har 15 minuter på dig att starta så du kan vänta en stund och rida iväg efter, men din ridtid räknas såklart ändå från ordinarie starttiden.

Sv: masstart eller grupper?

På de stora mästerskapen som tex Vm och Em så brukar de kunna vara runt 160st som startar samtidigt!!! :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 665
Senast: Capybara
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Arbetskonsulent E sa häromdagen att karriärcoach M har pratat enskilt med mig. Då blev jag lite "fiskmås", för det har jag inget minne...
Svar
1
· Visningar
306
Senast: IngelaH
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 307
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gamla trotjänare
  • Pusseltråden
  • Att curla eller inte curla sina barn