massor me bilder!!!!

Sv: massor me bilder!!!!

Till Moheed: Vilken jättefin häst du har!!! Låter bra att du tänker ta det lugnt nu när han är så ung.

haha! jag är en av de okunniga å vet inte hur man gör med uppladdning av bilder.. men min isis på avataren har jag börjat rida distans med, vi ser fram emot vårens tävlingar efter att ha klarat cr:en på karolinerritten i höstas!! Han heter Ári från Broaskog och är efter Odur frá Torfarstödum undan Ásta fra Bakkakoti men det säger väl inte så mkt i distansvärlden! :smirk:
ska se om jag kan få hjälp att ladda upp lite bilder på oss! :banana:

zeppomm05082.jpg

funkar detta?

zeppomm05005.jpg

Min pojke på fem år. ska ut på cl i vår är tänkt, sen får vi se om vi får blodad tand! Zeus ibn enzahi, e Enzahi o u Zephyr.

Haha, klart ni får blodad tand! Akta dig, för sen är du fast i distansträsket med allt vad det innebär. :) Efter varje genomförd tävling sitter jag helt taggad i bilen på vägen hem (när man borde vara trött..) och kollar tävlingsterminen för att se när jag kan åka nästa gång. :bump:

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 484
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 739
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 641
Senast: Capybara
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 844
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar