mässingspännen till silverspännen?

Ek3n

Trådstartare
Jag behöver snarast hjälp här!
Jag hittade denna supersnygga förbygel med martingal på mellandagsrean på hippson, och jag behöver en ny sådan.

Det är bara det, jag har silverspännen både på tränset och sadlen, och denna har mässingspännen... Går det ändå? Eller ser det hemskt ut?

Lägger ut en bild med:

z1083a.jpg

Sv: mässingspännen till silverspännen?

Snälla, behöver råd nu, jag åker till Teneriffa natten till söndag och rean är slut när jag kommer hem, så jag måste beställa innan dess!

Heeelp :angel:

klart det går men jag skulle nog köpa en annan ;) eller så får du väl köpa iaf ett träns med mässingspännen, då funkar det :)

Äsch köp du. Ingen som tänker på det tror jag :D Jag har ett träns svart med silverspännen men tyglarna har guldspännen. min graman har guldspännen också.

Ingen har kommenterat det så jag bryr mig inte :D

Själv har jag lite omvända problemet, snyggt träns med mässingspännen som har samma märke som förbygeln du visade och sen ful förbygel med silverspännen. Jag stör mej otroligt på detta och tycker det ar grymt fult, men alla är vi ju olika ;)
Nu när det är rea ska ja absolut ta köpa Hdr förbygeln, den är supersnygg ju!

Jag hade inte klarat av det nej, men tycker du om den så klart att du ska köpa den.

jag har detm, eller jag har ett träns md mässing o resten med silver, så mässing på förbygeln. Absolut inget som stör mig.

Sånt brukar jag aldrig tänka på, o defenetivt inte om ngn annan har olika, man tittar ju snarare på hästen än på träns-spännena....:D Själv blandas det hejvilt.

okej, det verkar ju inte vara så farligt då :p ska slå till på den då! tack för smakråden :D

Jag har målat med hammarlack på spännen och det har funkat! Den finns i alla färger i metallic även "silver". (bara ett tips)

Annars tror jag inte de som tittar tänker på det!

Vad smart! Men var det inte svårt att undvika att måla på lädret?

Håller med Ek3n, det var smart! Den dagen jag sitter och kräks på grund av skillnaden ska jag gå o köpa lite hammarlack :D

Köp den du. Det är bara du själv som kommer störa dig på det iså fall. Brukar inte reagera om någon har blandat mässing och silver.

Jag har själv ett träns i new tan med svarta tyglar, då reagerar man lite mer ;)

hehe nej jag kommer nog inte störa mig så mycket, tror syrran kommer göra det desto mer dock :D
men jag kände att den var för snygg för att låta en sådan skitgrej stå ivägen, så nu är den beställd :bump:

Liknande trådar

Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 889
Senast: MiniLi
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Lady_S
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka