Massagepistol

JohannaB

Trådstartare
Någon som provat en massagepistol på häst?
Hur funkade det?

Eller har ni provat på er själva? Vad tyckte ni?

Jag har provat både på mig själv och på häst. Det gör ganska ont och min häst som är van det mesta tyckte att den var ganska obehaglig då den är rätt kraftig även på lägsta styrkan, men fann sig i det iallafall.
Och så får man vara försiktig över beniga partier för den hoppar väldigt kraftigt.

Du menar Thumper ?
Den är väldigt bra om man använder den på rätt sätt tycker jag.
Thumper och massage pistol är väl inte samma sak? Eller har thumper tagit fram en pistol också? Jag har två thumper. En mini pro och en maxi. De är väldigt bra men en del hästar gillar inte oljudet.😊

Bifogade filer

• 611EA0C4-B68F-41A5-A8FC-9BFAA95C463E.webp
    611EA0C4-B68F-41A5-A8FC-9BFAA95C463E.webp
    20,4 KB · Visningar: 65
Nä det är ju inte exakt lika, tyckte pistolerna såg smidigare ut att hantera (hålla i) och hade lägre vikt... men är thumpern bättre så tar jag ju hellre en sån förstås :)
Använder både på mig och hästarna. Tycker den är suverän. 😊 Har ingen erfarenhet alls av massagepistol.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har varit med om att hästen får skador/permanenta fel efter själva penicillin chocken är över Inte att det skadat sig...
Svar
1
· Visningar
386
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Jag har haft många olika strategier under åren för att ta hand om bromsbett. Hästen är allergisk och får i stort sett alltid infektioner...
Svar
18
· Visningar
936
Senast: lundsbo
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
673
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mysig/romantisk restaurang i Stockholm
  • Black Friday
  • Avstå jobbresor

Hund, Katt, Andra Djur