Maskeradhoppning!

Djurwilma1

Trådstartare
Hej! Den 6 Juni är det maskeradhoppning på min ridskola och jag ska tävla ett gotlandsruss. Jag vill klä ut mig till Prinsessa och gotlandsrusset en prins, haha men aa typ så gott det går ;) Men problemet är att jag vet inte hur jag kan klä ut mig? :o Alltså jag hade tänkt ha västen under en prinsessklänning och sen hjälmen då, men går det typ att sy/köpa en krona som man kan ha på hjälmen? :) Eller på hästen :D
Säg gärna om ni har något annat tips på vad man kan klä ut sig till eller om du har något annat tips på hur man kan klä ut sig till prinsessa och prins! :D

Tacksam för svar! //Wilma
 
Senast ändrad:
Sv: Maskeradhoppning!

Varför inte göra en strut till hjälmen (tänk stjärngosse), lite fin färg på den och en slöja som fladdrar på toppen?!

Till ponnyn hade jag gjort en krona i guldpapper och fäst med band i nackstycke och pannband.
 

Liknande trådar

Islandshäst Hej alla, jag är ny på Bukefalos! Jag har ridit i hela mitt liv men inte haft egen häst på tjugo år och bara ridit sporadiskt medan...
Svar
8
· Visningar
4 595
Senast: Saeta
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 404
Senast: Intejag
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 307
Senast: Beeboppe
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 738
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp