Maskerad på Dagis

KING88

Trådstartare
Min dotter ska snart ha höst maskerad på dagis med tema "Cirkus", å vad i hela friden klär man ut henne till?! Ända jag kommer på är clown, men om hon är det lär hon ju inte vara den ända!

Snälla hjälp mig nu med kostym tips :idea:

Sv: Maskerad på Dagis

Lindansarballerina, med jympadräkt tyllkjol och parasoll. Elefant, i gråå mysdress och nån låtsassnabel. Tiger, om du hittar nåt tigerrandigt tyg och kattöron.

Senast ändrad:
Sv: Maskerad på Dagis

Cirkusdirektör=frack, hög hatt, microfon tex.

Starke "mannen"= trikåer, leopardmönstrat skynke, hantlar i frigolit, svartmålade.

Trapetsartist/lindanserska= trikåer, tyllkjol, parasoll

cirkusdjur=lejon, tiger, elefant.... Ansiktsmålning, dress från tex firma som hyr ut/säljer maskeradkläder.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 370
Senast: Enya
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 275
Senast: kamomillo
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(
  • Freestyle och htm