Maskerad igen....

doleron

Trådstartare
Vet att det finns en hel del maskeradtrådar, men jag hittar inte direkt någon som hjälper mig. Ska på temat stereotyper i helg och har verkligen ingen aning om vad man kan klä ut sig till (inte ens säker på att jag förstår temat :angel: ) så help me!!!

Ingen som har något tips? Får väl gå som nudist, det borde väl vara en typ av stereotyp :arghh:

Vilket svårt tema!
Men själv skulle jag kanske kunna tänka mig att klä ut mig till "Galen vetenskapsman" t.ex. i vit rock, några provrör med färgat vatten i, rufsigt hår och skyddsglasögon skulle kunna funka för mig.

Vet att det finns en hel del maskeradtrådar, men jag hittar inte direkt någon som hjälper mig. Ska på temat stereotyper i helg och har verkligen ingen aning om vad man kan klä ut sig till (inte ens säker på att jag förstår temat :angel: ) så help me!!!

Kan du inte missförstå och gå som en stereotypi? ;)

Jag tänker mig något i stil med:
Fjortis, med överdrivet mycket smink helst halvdåligt gjort, bleka läppar, cigg och cider och push-up typ.
fjort.png

Hip-hopare med för stora kläder, mycket bling och en såndär keps
201044224513384.jpg

Eller nörd med glasögon, byxorna instoppade i skorna osv
le-85033.jpg

Åh vad bra med tips! Det lutar åt hiphopare tror jag. Lättast att fixa med kort varsel :o

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 026
Senast: Mabuse
·
Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 637
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Jag har ett strump-problem... När jag springer eller kör ett spinningpass och blir svettig om fötterna får jag ofelbart skoskav om jag...
Svar
15
· Visningar
991
Senast: 95johsv
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 376
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama