Mask-gödselstack

Empalie

Trådstartare
Hej!
Funderade lite hur man ska bli av med sin gödselstack i framtiden om man inte har ngn som kan komma och hämta den. läste om en typ av mask som kan äta upp gödselstacken (förvandla den till jord)
Ngn som prövat, för och nack delar, kan man sälja den jorden, är den attraktiv?

Sv: Mask-gödselstack

Om du använder torv i stället för spån så blir din gödselstack en resurs i form av högvärdig trädgårdsgödsel i stället för ett problem att försöka bli av med.

men jag tar hur mycket spån jag vill gratis ifrån ett sågverk så då skulle problemet bli kostnaden!

Torv betraktas som en ändlig resurs, alltså högst miljöovänlig ur den aspekten.

I övrigt finns det en annan aktuell tråd om just italiensk gödsel/kompostmask.

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 745
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 402
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 037
Senast: Lavinia
·
R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
2 231
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar