Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

nexxa

Trådstartare
En salong jag brukar göra ansiktsbehandling på har börjat med någon form av "behandling" som ger dig mascara i 4 veckor som är vattenfast och gör att det alltid ser ut som du har målat dit volym och längd. Detta låter ju som en toppengrej och jag har bokat en tid för detta imorgon. Är det någon utav er som provat det hela och vad tyckte ni om det hela? :)
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Aldrig hört men det låter väldigt spännande! Lägg gärna upp en bild på resultatet imorgon! :)
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Inte vanlig färgning av ögonfransarna alltså? Hur mår fransarna efter en sån behandling i så fall, undrar jag..?
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Jag kan ju passa på och fråga om det är någon här som gjort ögonfransförlängning?
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Min mor har gjort något sånt och blev jättenöjd och det ser bra ut. Dock har hon inte haft det så länge så jag vet inte hur fransar och ögon mår i det längre loppet.
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Jag har bara färgat mina, vilket jag tycker blev mycket bra!

Ser fram emot bilder!:)
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Hur tycker du att fransarna mår efter det? Jag har långa fransar vanligtvis, dock väldigt ljusa och jag skulle vilja slippa maskaran. Att färga dom tycker jag inte ger samma effekt.

Beror lite på.. Om du har ett set och sedan plockar bort dem och låter dem vila några veckor innan du sätter på nya fransar brukar dem vara i samma skick som innan. Men om du har dem i ''längre'' perioder samt fyller på ofta så brukar dem bli rätt tunna och glesa tyvärr.
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Jag gjorde det inför avslutningsfest en gång. Tog tre dagar, sen hade varenda ögonfrans lossnat :arghh:

Men det var innan jag upptäckte (accepterade?) att jag är allergisk och överkänslig mot typ allt.. :meh: För en normal människa ska det inte hända. Jag har provat med en vanlig, "allergisäkrad" mascara efter det, men det gick inte heller. Ögonlocken svullnade upp och kliade som grönt snor i några dagar..
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Jag har haft fransförlängning i ett halvår nu och skulle aldrig gå tillbaka till att bara ha mina vanliga fransar nu! :p

HELT FANTASTISKT påhitt säger jag bara! :D:love:

Det är underbart att vakna och i stort sett se festsminkad ut eftersom att fransarna blir så dramatiska! :d
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Jag har haft ögonfransförlängning, det var jättesnyggt och hållbart (varianten där de klistrar fast frans för frans, vet inte om det finns andra varianter), men jag tyckte inte att fransarna hade kvar sin naturliga funktion (skydd) och mina ögon gillade det därför inte alls.
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Hur tycker du att fransarna mår efter det? Jag har långa fransar vanligtvis, dock väldigt ljusa och jag skulle vilja slippa maskaran. Att färga dom tycker jag inte ger samma effekt.

Har en kompis som brukar göra det och hon är jättenöjd. Dock är det ju väldigt viktigt att man inte använder typ sminkborttagning för då lossar allt. Lite surt.
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Jag har haft fransförlängning i ett halvår nu och skulle aldrig gå tillbaka till att bara ha mina vanliga fransar nu! :p

HELT FANTASTISKT påhitt säger jag bara! :D:love:

Det är underbart att vakna och i stort sett se festsminkad ut eftersom att fransarna blir så dramatiska! :d

Bild? :)
Tio
 
Sv: Mascara som håller 4 veckor, någon som provat?

Kan ju uppdatera att jag är missnöjd med resultatet och att fransarna ser vedervärdiga ut!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: ainasoja
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 285
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp