Martingals platta

Miss Sixty

Trådstartare
Jag har en CWD förbygel den modellen man fester i stropparna och jag undrar om det finns att köpa en platta löst och sätta på istället för de vanliga martingalen man får till.

Har tittat på CWDs hemsida men de verkar inte finnas lösa där så jag täckte om kanske någon vet ett annat märke som har?

Sv: Martingals platta

Jag vet att Dyon och HG har lösa att köpa till. Men jag kan nästan svära på att CWD har en lös platta oxå, det är ju bara ringa och prata med någon på t ex toprider. Om de inte har som vamligt sortiment kan de säkert beställa till dig!

Glömde att Equipe oxå har lös platta, till bra pris i super kvalitet!

Här är Equipes, den kostar 595kr!

bp06.jpg

Jag har en CWD förbygel den modellen man fester i stropparna och jag undrar om det finns att köpa en platta löst och sätta på istället för de vanliga martingalen man får till.

Har tittat på CWDs hemsida men de verkar inte finnas lösa där så jag täckte om kanske någon vet ett annat märke som har?

Vart kan man köpa CWD förbyglarna?!

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
392
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 700
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 059
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 433
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar