Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Instämmer.
Gör också tilläggaet att det finns en hel del hästar som blir extra tagagde på tävling. hemma kan de vara som kossor..
Varför skule detaljerna spela mindre roll i lägre klasser då?
Martingalen gör ingen skada. Oavsett den behövs eller inte.
Dessutom kan man aldrig veta NÄR olycka är framme ochman blir nockad.
Jag vill inte bli ev nockad av en orutinerad häst i låg klass så jag kanske inte kan rida bästa hästen i de högre klasserna för att jag ligger på sjukan.
fast på min häst gör den skada eftersom han fastnar i dem, så hade det varit ett krav hade inte jag kunnat tävla.
var och tävlade för nån dag sedan och då var det flera hästar som bara skickade upp skallen och skenade rätt över framridningsbanan...
Blir faktiskt oxå jäkligt trött på alla w-ryttare, de bara klagar och klagar över den engelska ridningen. Hopp och dressyrtävlingshästar är tävlingsmaskiner som blir tvingade och dt är jättesynd om dom, alla hästar som går med täcke är onaturliga och alla som har tävlingshäst i engelsk ridning är idioter som bara tänker på att vinna:smirk:
Jag klagar inte på deras ridning och hästhantering, tycker bara dom har dålig attityd till vanlig ridning.