Marsvin på vift!

Septicemia

Trådstartare
Lite grisbilder från när vi var ute med kameran igår.

Monster & LillKaos undersöker det gröna.
19991645.jpg

19991646.jpg

19991647.jpg

19991642.jpg

19991644.jpg

Forts...

Sv: Marsvin på vift!

Vad mysigt:love:

Har du dem i någon inhängnad eller är de så duktiga att de är lösa?

De springer lösa, under uppsikt såklart.
Bor i lägenhet så jag har ingenstans att sätta upp en inhägnad, men de håller sig 90% av tiden nära mig och sticker sällan iväg på egna strövtåg.

Ja, de är så söta. jag är helt förälskad i mina grisar. :love:

Till helgen om mamsen är snäll och ställer upp med skjuts. :bump:

Grisar är det bästa, deras eviga knorrande och hur dom busar runt, eller ja hos mig är det mest lilltösen som busar runt. :p hihi...

Vad trevligt. Var hämtar du honom? :D

Här är det full fräs jämt. Monster har en benägenhet att möblera om hela buren i popcornskutt, huset ligger vält och matskålen är uppåner och höet är överallt utom i buren. :p
Men han ser i alla fall jättelycklig ut. :love:

I Fjälkinge utanför Kristianstad hämtas han, ska ev. möta upp uppfödaren på EKO.

Mina har ett tält istället för hus, varför gömma sig i när man kan gömma sig bakom eller under? :p
Sen har dom kattleksaker, nyss låg en i matskålen. :p hehehe.
Lillan har börjat flytta nedersta rampen som är lös. :p

har precis avlivat alla mina 4 grisar, så jag saknar dom så när jag ser domhär bilderna.. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 202
Senast: Maniac123
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 696
Senast: cirkus
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 823
Senast: Tonto
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve