skogersson

Trådstartare
Någon som ger sin häst fodret Marstall. jag köpte havrefri sådan. lite osäker, om man ska komletera med något??
kan ni hjälpa mej snälla

Sv: Marstall

Det beror sig helt på vilka värden ditt grovfoder och kraftfoder har och hur mkt du ger av varje. Av vilken anledning köpte du fodret?

Ville ha ett havrefritt foder, rider inte så mycket nu så jag tycker att havre är ju ren energi.

Om du har tillräckligt bra värden på ditt grovfoder så behöver du ju inte ge kraftfoder alls! :idea:

Nej egentligen inte men, lite gott i krubban när dom kommer in vill dom ju ha. Så jag tyckte att ett havrefritt alternativ var bra.
har inte analyserat grovfodret

Liknande trådar

Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Svar
12
· Visningar
937
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Min hästs massör föreslog att jag skulle prova Evolve till henne. Jag är lite kluven efter att ha läst på hemsidan. Så… Vad säger buke...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
5 907
Foder & Strö Hej! Jag har några frågor angående foder. Min häst har varit på träning och skall börja utfodras med hel havre och betfor samt protein...
Svar
13
· Visningar
639
Foder & Strö Min häst ger mig gråa hår. Jag har nu testat Aveve Icelandic mix - om det är mineraler i det vill hon inte äta. St. Hippolyt Höcobs...
Svar
17
· Visningar
909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • tämja halvvuxna katter

Hästrelaterat

Tillbaka