Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Billigare än lusernpellets från krafft är den nya från gg. Det här låter för bra för att vara sant. Hur har de fått upp proteinet så mycket? Kan grässort två vara klöver?![]()
Visa bifogad fil 162855
Någon på fb har mejlat granngården, tydligen dessa sorter. Så inte lusern.
Vår granngården hade provpåsar (tydligen bara just deras egna idé så inget granngården i stort erbjuder) men jag har inte provat vad hästarna tycker.
Men ska bli spännande o se, det verkar vara hyfsat små inte alltför hårda pellets.
Gört! Jag är extremt nyfikenJag är överraskad av den låga sockerhalten med tanke på hur stor andel klöver det måste vara! Blir lite sugen på att köpa en säck och skicka på egen analys![]()
Jag kollade på granngårdens hemsida nu och det står i texten att den är lusernfri, jag är extremt nyfiken på vad min häst skulle tycka om denna. Kanske är värt att köpa en påse och provaVisa bifogad fil 162855
Vår granngården hade provpåsar (tydligen bara just deras egna idé så inget granngården i stort erbjuder) men jag har inte provat vad hästarna tycker.
Men ska bli spännande o se, det verkar vara hyfsat små inte alltför hårda pellets.
Visa bifogad fil 162855
Hahah sant, det blev allt möjligt om foder.
På temat allt möjligt: jag köpte en ny säck Kraffts lusern igår. Det var mer finhackat och liksom mjukare den här gången. Positiv förändring tycker jag, lättare att handskas med.
Oh! Hoppas min nya säck också är så. Lilla ponnyn sorterar ut alla grova pinnar och ger bort till de andra i hagen.![]()
"Se upp med rörsvingelVisa bifogad fil 162855