Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är absolut inget problem - men tanken med att märka kläderna är väl att slippa lådan? Vet av erfarenhet att inte så många tittar där tyvärr. Varannan månad sänker vi mängder med kläder till UNF.
Därför tycker jag att det är lättare att hitta igen ägaren till kläderna via förnamn än efternamn.
Lådan används flitigt för omärkta kläder men om de är märkta ska de väl helst inte behöva gå dit?
Tyvärr är nog folk i din närhet inte alltid som gemene man - din mans släkt ex verkar inte vara av denna värld. Kan tänka mig att en del sådana dumma kommentarer kan komma från dem?
Trist med inskränkta personer.
fast jag tror att det bor ett socktroll i barns strumpor. FInns det något barn under 10 år som GILLAR strumpor??? Så fort man får en chans åker de av Oavsett om golvet är smutsigt, golvkallt et c.
Vad trevligt att du säger det!
Mina barn bär SÄLLAN strumpor, bara om vi ska någonstans och då får jag verkligen tjata och muta och ha mig för att de ska ha dem på.
Tittar du i upphittat lådan regelbundet kan du nog märka hur du vill för där hamnar de till sist ifall ingen ägare kan hittas. Jag är fullt medveten om nu (trots min miss tidigare i tråden) att du inte kräver att alla ska kunna dina barns efternamn. Tror nog att de kommer tillrätta.
Ska vi ge oss? Jag tror vi har kommit så långt vi kan nu! Jag har sagt vad jag tycker och du vad du tycker och jag tror nog bägges sätt fungerar! Hoppas det går bra på förskolan när du börjar skola in igen!
Det är inte dagispersonal jag menar utan folk i min närhet.
Därför föredrar jag att inte skylta med det, så slipper jag förstå-sig-påare.
Varför ta med sig något man kan lämna? Ibland är jag mest full i skratt Det är som samma barn som glömmer allt (professorsämnen kanske?) och de ser LIKA förvånade ut varje gång jag frågar om det är deras tröja/strumpa etc som ligger i klassrummet. Nää? Det tror jag inte? OJ!!! det var min!
Varje gång!