Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På något sätt så får man känslan av att männen kommer att utrota sig själva
Jag saknar den där röntgenbilden på en man som har stoppat in en risål i någon av sina nedre kroppsmynningar.
Men den ska väl finnas i denna trådJag saknar den där röntgenbilden på en man som har stoppat in en risål i någon av sina nedre kroppsmynningar.
Jo jag hittade den sedan, finns dock en annan bild där det ser lite annorlunda ut.Men den ska väl finnas i denna tråd
Jag är 100% säker på att det finns folk som provar oavsett
Jag tyckte att vad män gör med sin penis och/eller sperma är tillräckligt nära varandra för att hittas i samma tråd. Kändes lite overkill att skapa en ny.Fast att injicera sperma hör ju inte hemma i den här tråden, att runka är ju helt normalt om man har en penis, vad de sen väljer att göra med sperman är en helt annan sak. Likaså en röntgenplåt på en höft är ju inget konstigt som görs med penisen.
Vad jag förstått från det där var det något med självhjälp/läkning, men kan inte låta bli att undra vad han tänkte med, det rör sig nog inte om rätt huvud i alla fall...Det väcker så många frågor! Främst, varför?
Lust att komma med exempelJag tror nog jag är NORMAL efter att ha sett lite galenskaper i den här tråden haha
Haha...den lätte gick jag inte på hörru haha....å inte stoppar jag upp glödlampor eller hantlar där bak hellerLust att komma med exempel