vallhund
Trådstartare
http://www.expressen.se/omtalat/nyh...h-nej-det-skulle-han-verkligen-inte-ha-gjort/
Hjärnan verkar ha varit på semester.
Hjärnan verkar ha varit på semester.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns en snubbe som gör videosnuttar där han gömt olika saker i sin förhud. Som kottar, vita bönor i tomatsås och annat.
Jag tror det var Fråga Olle som träffade en kille som gjorde olika figurer av sin. Han hade shower med detta.
Flera kändisar hade varit och kollat på showerna.
Och jag känner ett alldeles för starkt behov att Googla detta nu. På jobbdatorn...Jag minns särskilt hamburgaren av någon outgrundlig anledning
Och jag känner ett alldeles för starkt behov att Googla detta nu. På jobbdatorn...
Nog för att min chef inte talar svenska, men "penis" och "hamburgare" känns trots allt som ganska internationella ord..
Japp. Men jag måste erkänna att den största behållningen var min sambos reaktioner och ansiktsuttryck när han visade mig videon.Kottar?!
Jag försökte googla. Men vadfaswn ska man ens google efter??Japp. Men jag måste erkänna att den största behållningen var min sambos reaktioner och ansiktsuttryck när han visade mig videon.
Jag kan ju säga att jag just ångrade mitt försök att hitta någon länk...Jag försökte googla. Men vadfaswn ska man ens google efter??
Berätta mer....Jag kan ju säga att jag just ångrade mitt försök att hitta någon länk...
Mest det att jag normalt inte googlar på porr och råkade göra en sökning som levererade en massa sådant. För skylla på huvudvärken.Berätta mer....
Haha menar detJag kan ju säga att jag just ångrade mitt försök att hitta någon länk...
Det var någon i stör mig tråden som fick sin lunch förstörd för att denne läste i denna tråd samtidigt. Tomatsåsen gick inte ner.Haha menar det