Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

aprilmaj

Trådstartare
Vad kan det här vara för mystisk åkomma? På framsidan av låret, kanske femton centimeter ovanför knät, har jag en rund fläck som känns blöt. Ja, inte när jag känner på den med handen, utan som om byxan/kjolen skulle vara blöt just där. Första gångerna trodde jag just att jag spillt vatten på byxorna, men icke. Det började för någon vecka sedan och det händer flera gånger varje dag. VAD kan det vara?????
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Ingen aning, men jag råkade ut för samma sak för något år sedan. Vänster knäveck, ytterst märkligt. Syntes inget på huden heller.
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Nej, huden ser ut som vanligt på mig också.
Vad hände med din fläck sedan?
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Bara försvann, utan att jag märkte det. Höll på någon vecka, trodde att jag hade satt mig i något 10 gånger om dagen:D
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Jag har det bredvid hälsenan. Jag inbillar mig att det har med min operation jag gjort på ett helt annat ställe på kroppen.
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Haft det länge?
Har inte opererats på tio år, så den kopplingen gäller nog inte för mig, tror jag.
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Mitt högra ben håller på så ibland. Stora områden, känns som hela benet är totalt blött. Samtidigt får jag gåshud på de fläckarna/områdena. Detta har kommit efter en stor ryggoperation så jag antar att det har med det att göra.
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Har också haft detta! Hade under en längre tid en fläck på benet, typ som en 5-krona i storlek, där jag alltid trodde att jag spillt något eller att jag hade hål i byxorna där. Det är säkert 15 år sedan nu och det försvann bara av sig själv, men jag har haft liknande vid några enstaka tillfällen mer nyligt. Skulle vara väldigt intressant att veta vad det är. :)
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Kl

Den enda operation jag gjort var i samband med förlossning, då de tråcklade ihop de nedre regionerna.
Svårt att tro att det har samband med det.
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Bara en vild gissning men det kanske är värmereceptorerna i huden som har fuckat ur på nåt sätt och tror att det är kallt just där. Kallt allt på en liten avgränsad fläck borde kännas som att det är blött.
 
Sv: Märklig fysisk åkomma - vad kan det vara?

Det började ca sex veckor efter operationen. Det har inte gått så lång tid efter det.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 530
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 833
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 074
Senast: lundsbo
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp