V
Vivalamig
Avkomma efter Market Leader, något att ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon påminner en del till utseendet om den här som är en riktigt duktig slitare här uppe.
Tyvärr kan jag inte se bilden!
Har gått in på bildhotellet och sökt men misslyckats. Är nyfiken!
Hästen heter Breezy Broline och det finns flera bilder på honom på http://www.aln.se
Mmm fick höra att det kanske inte var så smart att lägga på en hingst med Nevele Pride-blod på ett sto med The Prophet i sig men man måste våga chansa lite också. Beat the Wheel borde vara ett lysande exempel på det.
Väldigt fin häst du har!!!
Varför blev inte hingsten godkänd i detta fascistiska landet?
Tackar å hennes vägnar!
Hon gör sig mycket bättre i verkligheten.
Market Leader var godkänd för avel i Sverige men kasserades. Tror det var 2004. Jag tror också att vi stoägare kan välja själva vilka hingstar vi ska använda.
Var det dessa "fascister" i avelsnämnden som beslöt att kassera Market Leader?
Vart finns han i så fall?
Tycker fortfarande att din häst är väldigt fin. Nästan svart, det är riktigt snyggt!
Väldigt fin häst du har!!!
Varför blev inte hingsten godkänd i detta fascistiska landet?
Mmm, hon är svart med vinterpäls men har börjat fälla nu så hon är svartbrun på sommaren.
Det var nog avelsnämnden, ja. Gick in på travinfo och såg att han är död. De sista åren användes han som gårdshingst till egna ston. Skulle inte förvåna mig om han togs bort för att han inte fick användas till andras ston. Han lyckades med det här resultatet:
Livs 78 41-11-9 5 895 460 kr *13,1k *16,4m *17,8l 11,2ak 13,6am 15,9al. Och stammen var det inte heller något fel på.