Om ett namn är överstruket som TS är i detta fall så betyder det att personen är bannad. Så från det hållet kan du inte räkna med att få svar.Jag vet men jag letar själv efter info om henne / hennes bakrund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om ett namn är överstruket som TS är i detta fall så betyder det att personen är bannad. Så från det hållet kan du inte räkna med att få svar.Jag vet men jag letar själv efter info om henne / hennes bakrund
Jag kan inte se att TS namn är överstruket. Vad konstigt.Om ett namn är överstruket som TS är i detta fall så betyder det att personen är bannad. Så från det hållet kan du inte räkna med att få svar.
Jag kan inte heller se att TS namn är överstruket.Om ett namn är överstruket som TS är i detta fall så betyder det att personen är bannad. Så från det hållet kan du inte räkna med att få svar.
Om ett namn är överstruket som TS är i detta fall så betyder det att personen är bannad. Så från det hållet kan du inte räkna med att få svar.
Om ett namn är överstruket som TS är i detta fall så betyder det att personen är bannad. Så från det hållet kan du inte räkna med att få svar.
Det hade jag inte koll på, tack för info!Kan inte heller se, men du är väl moderator och kanske kan se därför?
Det hade jag inte koll på, tack för info!
Visst var det så.För stod det banned under namnet tror jag? Alltså även i trådarna.
Visst var det så.
Jag ser inte att det står Banned någonstans runt trådskaparens namn...För stod det banned under namnet tror jag? Alltså även i trådarna.
Jag ser inte att det står Banned någonstans runt trådskaparens namn...
För att veta behöver jag nicket på en person som är bannad, eller ska jag bråka så jag bannas själv för att se?Jag provar nu med att låta alla inloggade se att en användare är bannad genom att användarnamnet är genomstruket.
Detta syns vid en permanent banning men även vid en kortare tids banning.
Kom gärna med åsikter om det fungerar och om det är bra eller dåligt?
Det verkar fungera, men om man vill att det ska vara tydligt är det kanske bättre att det finns en text? Nu kommer man ju bara fatta om man redan vet vad genomstrykningen betyder.Jag provar nu med att låta alla inloggade se att en användare är bannad genom att användarnamnet är genomstruket.
Detta syns vid en permanent banning men även vid en kortare tids banning.
Kom gärna med åsikter om det fungerar och om det är bra eller dåligt?
För att veta behöver jag nicket på en person som är bannad, eller ska jag bråka så jag bannas själv för att se?
Jo, men det syntes inget all när jag kollade. Är hon bannad igen?Det var @Vouge som var på tapeten i just denna tråd som blev utbruten.
Jag har nu lagt till en Banned-text också.Det verkar fungera, men om man vill att det ska vara tydligt är det kanske bättre att det finns en text? Nu kommer man ju bara fatta om man redan vet vad genomstrykningen betyder.
Tidigare stod det väl ”banned” om man klickade upp info om användaren?
Mycket tydligt!Jag har nu lagt till en Banned-text också.
Fullt så markant behöver det väl inte skyltas upp att det tom överskuggar status av TS och moderator?Jag har nu lagt till en Banned-text också.