marial och mönster?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ANIRROZ
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 831
Sv: marial och mönster?

puuuuuut!!!!!! 20 som tittat och ingen som svarat! snälla kan inte nån berätta?:( nån måste väll kunna sy ett schabrak.

asså 37 som kollat och ingen som svarat!:eek: va dåliga buke var på å ge nå mönster eller förklaring på ett schabrak helt plötsligt buke som e så bra på å ge tips å sånt!:mad:komigen å våga svara även fast de e för sent jag har börjat i skolan för enm vecka sedan och har inte tid! men om jag har tid skulle jag bara vila ha ett mönster eller nått! ingen som kan svara?:(

jag har sytt ett schabrak en gång i slöjden, och en vojlock. Välj ett tyg som är kraftigt, men ta inte fleece eller teddy på insidan då det bränner på hästen vid friktion.
Mönster finns säkert i lärarens pärmer, har du frågat?
Annars ta sånt mönsterpapper och rita formen på ett schabrak du vill ha, passa på att ta nåt lite annorlunda vettja!

okej! tack!:bow: tyvär får vi inte välja vad vi ska göra i slöjden utan läraren bestämmer! fast nu har vi fått en ny lärare i slöjden iockförsig. ska rita av min medis ponnyss shabrak!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har... 2
Svar
21
· Visningar
4 638
Senast: mackan
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 527
Senast: Nevermind
·
Äldre Fick i veckan hem en blankett om att det SNART är dags att förnya mitt körkort. Inget konstigt med det, tänkte passa på att göra det nu... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
11 403
Senast: Lumos_Nox
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31