Sv: Mantorp

*kl*

Var tiden tajtare i 100-klassen, alltså i terrängen? Där hade ju alla tidsfel, i * var det flera dubbelnollor. Kanske en fråga till OldQ. :)

För köttbullen funkade två discipliner bra, hoppningen där han är riktigt stabil nu, och i terrängen fick matte en bra känsla & han hoppade båda vattenhindren utan problem...äntligen! :bump: Var iofs nolla där i höstas också, men nu kändes det enligt matte riktigt bra, inga som helst tveksamheter. Tidsfel, visst, men han fick mest bara rulla på. Inte så att vi har haft världens bästa uppladdning, knappt kunnat göra ett enda riktigt galoppjobb. I löv Norrland. :devil:

Till 8888:
Även första ryttaren för dagen klarade sig alldeles utmärkt utan isbrodd.
Till Mammaberg:
Enligt min och även andra gjorde TD/ÖD ett väldigt bra jobb. Att han och jag inte har riktigt samma uppfattning om svårighetsgraden är ingen stor grej.
Det finns en ryttare som tack vare nitiska delegater inte är tregradigt halt i dag!

Var tiden tajtare i 100-klassen, alltså i terrängen? Där hade ju alla tidsfel, i * var det flera dubbelnollor.

Karaktären på 100 och * skiljer sig ganska mycket. * tar två runder ut på en lånad åker med rejäla galoppsträckor.

KL

OldQ:
Kan vi få höra exakt vad som ändrades i 100 o *-iga klassens terräng? Jag kommer ju ihåg det mesta av 100-klass banan sen förra året, vad ändrades?

KL

Jag tyckte helgens tävling var jättetrevlig. Allt flöt på och inga frågetecken men gladast var jag nog för hoppbanans skållor :angel:

Eller gladast var jag såklart över att hästen min varit så fin och duktig alla grenar igenom :love:

Inte bara lite heller. Jag skojar inte när jag säger att han var nog i alla utom 2-3 hinder. :p

Nu får du krya på dig snabbt, den nya rackarn hoppar alla diken/gravar och terränghinder här hemma nu så vi är väldigt peppade på att debutera en riktig terrängbana! :bump:

Vad roligt att Sigge gick bra och att den nya verkar inse tjusningen med terräng ;)

Blir de kanske en debut i Bollnäs sista helgen i maj?

I väntan på direktfoto ett litet bidrag :devil:
Finskryttare.jpg

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
692
Senast: Badger
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 277
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
11 606
Senast: SiZo
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 610
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka