Sv: Mantorp

*mutter mutter mutter*
Du har inte fått tävla sen... när var det nu? 2005? Surt sa räven? :devil:

:rofl:

*mutter mutter mutter*
Du har inte fått tävla sen... när var det nu? 2005? Surt sa räven? :devil:

:rofl:

Jag var åtminstone och tränade förra året iallafall och inte åkte jag av i något vatten iallafall, skall iväg och träna på onsdag i Styringe skall bli sååååååååååååååååååå spännande , särskilt med den store eftersom det är helt nya gravar att se för hennes del , vi får se om det blir Sessan eller Subban efter det :p

har någon numret till resultatansvarig??! dator kan inte öppna PM:et på deras hemsida....!:mad:

i resultatlistan står det att jag fått 40 straff i terrängen (lätta klassen) men det enda "stoppet" vi fick var att hon backade ett till två steg vid uthoppet...

man kan väl ändå inte räkna två steg bakå som två stopp/vägringar???

annars gick hon som ett spjut och vill verkligen kunna räkna detta som ett kval....:(

Tyvärr så kan de nog göra det. Nu är det dessutom alldeles för sent att ändra ngt. Protest mot domslut skall inlämnas inom 30 minuter efter det att resultatet kommit upp

åh! jag åkte hem efter min ritt, de sa ju bara ett stopp i högtalaren...

skitsamma, i tranemo tar vi revansch!:)

Hon är nio år e Landlord-Ceylon, mycket attityd och hjärnspöken på den damen men hon hoppar :love:

Såg att du skulle till Tranemo också, du får lycka till och nu håller vi tummarna för att det vackra vädert håller i sig!

Åh, jag hade en Ceylon...jättefin häst men hjärnspöken är bara förnamnet....:p

Tack så mycket, ja vi hoppas verkligen att vädret håller sig...inte kul i Tranemo om det regnar.:crazy:

*Kl*

Vilka ska till Mantorp nästa helg då? Startlistorna är uppe och jag är halvnöjd. Jennifer och Cinna startar först av "mina" ryttare, 12.21. Hade gärna haft start vid 14-snåret istället eftersom det är bangång 11 och 16. Jag tror inte vi tar bangången vid 11 men 16 blir så mkt tråkig dressyr att kolla på :angel: Kanske är det ändå bättre att ta bangången vid 11, borde ju inte ta så väldigt lång tid och vi ska nog kunna hitta någon som kan promenera runt Cinna.
Kom på en fråga, hur är det med att låta andra ryttare sitta på hästen på fälttävlan? Både ponnyryttarålder och icke-ponnyryttarålder. Kanske står i TR men har inte det här.
Vore bra för då kunde Amanda skritta runt på Cinna, vet inte om jag vill låta henne leda Cinna själv på tävlingsplats ännu.

Det ska bli kul iaf och jag är jätteavis på de som ska till Kinda i helgen :p

Tänk på att det är en bit mellan terrängbana och stället där hoppning och dressyr går i mantorp.
Terrängen är på ena sidan samhället (Ö. Tollstad) och hopp+dressyr på andra sidan, i Gottlösa...

Ingen fara, dressyr och hoppning går på lördagen och terrängen går på söndagen. Dessutom har jag varit chaufför till Mantorp förr, både hoppning, dressyr och fälttävlan ;) Men tack ändå för omtanken.

Jag tänkte mest på att det kan bli tajt med banvisning och framridning till dressyren....om du skulle gå vid 11 alltså.
(Och banvisningar är av ngn konstig anledning alltid försenade åxå :D)

Jo, vi får väl se hur vi gör. Jag och Jennifer skulle bestämma oss efter att Kinda är avklarat. (Där det inte heller är optimalt :crazy: )
Det är ju inte som i vanlig banhoppning där man inte alltid behöver gå banan :angel:
Tack för omtanken iaf :) Jag hoppas att banskisserna läggs ut snart så vi kan se vad det blir för hinder. Troligen har de hoppat de hinder som ska vara med men ändå :)

Jag avskyr hästfolk som aldrig passar tider :mad: Jag avskyr alla som inte passar tider iofs men det är väldigt vanligt bland hästfolk *mutter mummel*

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 166

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka