Mankhojd pa Farbenfroh

L

lmk30

hej! Ar det nagon som vet mankhojden pa Nadine Capellmans Farbenfroh? Sag en bild fran prisutdelningen fran EM for ett par ar sedan och han ser ut att vara betydligt mindre an nagon av de andra hastarna i det davarande tyska laget. Vore kul att veta, med tanke pa att de flesta dressyrhastar verkar vara en bra bit over 1.65...

Sv: Mankhojd pa Farbenfroh

Tack for svaret! Om han ar 1.64 betyder det ju att de andra maste vara rena jattarna... Och jag som trodde att det fanns hopp aven for oss smavaxta... :smirk:

Det var en ryttare i os senast som bara är 155 (tror jag att det var eller där omkirng) hon var från USA tror jag, kommer inte ihåg vad hon hette.

Menar du kanske Debbie McDonald (som rider Brentina)? Hon ser i alla fall inte speciellt stor ut pa hastryggen (om nu inte Brentina rakar vara riktigt storvaxt). Onskar attman vore lang och med en riktig ryttarfigur som t.ex. Anky vG...

Ja precis Debbie mcdonald var det, som var runt 155cm, snacka om senil. :)

Läste i ngn tidning att Anette Somell var 153 cm (!)

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 960
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: Raderad medlem 120709
·
Kultur Nar boken ni laser handlar om omraden ni varit, eller bott ... Kanner ni igen er? Foljer ni med och vet precis var de ar? Jag har...
Svar
6
· Visningar
598
Senast: ameo
·
Skola & Jobb Behover lite bukevisdom! Jag vill garna hora historier fran er som kraftigt andrat riktning i livet - stora flyttar, byte av karriar...
2
Svar
34
· Visningar
2 312
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar