Sv: Mängden sextrådar på buke...
Men man kan inte lägga över allt på chatten, innan den blivit bättre
Nu är jag inte alls datorkunnig, så jag vet inte vad det är som är "fel". Men både mitt, och andras, internet strejkar en del när man är inne i chatten.
Och då är mitt bredband inte är det sämsta man kan ha, jag vill inte veta hur det är för dem som har ännu sämre bredband, eller kanske till och med modem.
Jag gissar att ÄU sk natttrådar är en av de som räknas till "flamstrådar"? Det snackas om allt och inget där, men det är väl det de forumen är till för också?
Sen sexfrågorna, de kommer ju upp för att någon vill veta svaret? Jag tror att många frågor kommer från yngre, 14 och uppåt kanske, som inte debuterat eller precis har gjort det, det är väl naturligt att man har många frågor då? Alla vågar inte fråga sina föräldrar eller vänner, då är det väl bra att buke finns?
Visst, det kan bli en del trams i vissa trådar, men då jag anser att sex inte borde tas för allvarligt (som många nydebuterade gör) tycker jag inte detta gör något, utan kanske hjälper personen ifråga istället. (Dock ska man ju hålla sig till ämnet i hela tråden)
När man sen debuterar inom mer "avancerade" saker inom sex, då är de väl ännu mer naturligt att man vill ta reda saker som kan hända, vad man ska tänka på, vad man absolut inte ska göra osv osv. Ska dessa förbjudas för att en del föräldrar inte tar sitt ansvar och håller koll på vad ungarna sitter och läser?
Än en gång, det finns rekomnderade åldersgränser på forumen, kan inte föräldrarna hålla koll på vad ungarna gör, så bryr de sig säkerligen inte om att de läser sånt heller.