Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej.
är det många som har dräcktiga ston som gått över 90 dar??
Mitt sto har gått 106 dagar.
Är det många som e beräknade att föla i maj som mitt sto?
Mitt sto e så nöjd med att vara dräcktig men ser tyverr ut att kunna föla nu hon e rund som en boll.
Mitt sto beräknas föla i slutet av april och man ser inte att hon är dräktig.. man brukar ju inte se det förrens vid 7 månader då fölet börjar att växa=)
Mitt sto är beräknad 11 månader den 18 april. Nu är hon i femte månaden. Exakt hur många dagar har jag inte koll på men vid drygt 100 dygn så kollade vi UL sista gången.
Hon har börjat lägga ut lite i ljumskarna. Detta är tredje fölet och jag tycker nog att hon har blivit lite fortare tjock. Hon rids fortfarande så hon hålls i hyfsat trim.
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.