Många frågor om Seven Games

Cattis_E

Trådstartare
1. Vet ni någonstans där jag kan läsa om seven games på nätet? Eller vill ni förklara kärnan i dessa "lekar" för mig?
2. Vad tycker ni om seven games?
3. Ni som gillar eller ogillar det varför gör ni det?
4. Ni som gillar/ogillar dem ser ni något negativt/positivt med att använda dem i olika situationer? Eller är ni helt övertygade om att det är bra/dåligt oavsett häst och situation?

1. vet ej adressen, vet att de finns. skulle ändå vlija rekommendera en tränare att visa och förklara, då det är mycket lättare när man kan visa...
2.jag tycker de är bra och använder mig bla av dom.
3. Det jag gillar är att det "tvingar en" :o att ha tålamod i önskningarna, öka trycket långsamt. det är också väldigt tydliga och "lätta" :angel: övningar...
det jag inte gillar är att det gör att många går ut och "tränar" NH och sedan när de kört lekarna så hanterar de sin häst som vanligt igen... :confused:
4. är inte tillräckligt erfaren för att svara på den frågan känner jag...

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 007
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 507
Senast: Ragdoll
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 392
Senast: Lavinia
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 702
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka