Många fick P-böter

Sv: Många fick P-böter

vad är det för jävla idioter (de felparkerade bilisterna).. inte fan parkerar man när det är parkeringsförbud.. hoppas böterna är dryga och att bilarna blev repade.

Har man ställt sig på en gata med parkeringsförbud/regleringar så får man väl skylla sig själv? Arrangören hade ju fått förslag på platser som de kunde ha sett till att få använda.

Fast då är det väl arrangören som har gjort fel och inte bilisterna? OM den där vägen var det enda stället det fanns plats på var det ju inte så konstigt att de ställde sig där. (Eller så var det kanske som vanligt, en bil ställde sig där och sedan gjorde resten likadant "eftersom det redan stod bilar där".)

vad är det för jävla idioter (de felparkerade bilisterna).. inte fan parkerar man när det är parkeringsförbud.. hoppas böterna är dryga och att bilarna blev repade.

Har du någonsin varit på Helsingborgs Ridhus? Det vimlar inte precis av bra parkeringsplatser runt ridhuset. När det är SM och andra stora tävlingar är det ett rent helvete att hitta parkeringsplats så vida man inte vill gå flera kilometer.

Varför hoppas du att bilarna blev repade?????? Är inte det ett väldigt dumt uttalande?

"tomten" hade tydligen inte läst hela artiklen för i slutet stod det att böterna var återkallade...

om du tittar i sidfoten så är den editerad, böterna var inte återkallade när jag läste artikeln. arrangören hade blivit informerad om att de inte fick stå på stora vägen, ändå gör folk det.. kommunen hade hänvisat till företagsparkeringarna bredvid som fanns till förfogande.

[edit]sidfot inte sitfot[/edit]

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 301
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar