Månes morgon

Sv: Månes morgon

Bra fråga, då jag fick pm:et via mail och får hämta nr-lapparna på plats. Vi ska dock vara där runt 09:00.
 
Sv: Månes morgon

Det vore ju kul att träffas igen och dessutom höra vad du tycker om mina "huliganvalpar" :)
 
Sv: Månes morgon

Gällande dina valpar skulle det nog bara bli en massa gulligull, min valpsjuka är nämligen allvarligare än någonsin. :p
Men visst vore det roligt att träffas, du har kvar samma nr?
 
Sv: Månes morgon

Han får nog stanna hemma isåfall, så jag kan lägga all energi på att pussa på dina små. ;)
 
Sv: Månes morgon

Annars kan du väl ta med dig valparna och komma på en fika? För nu blev jag ju hemskt valpkelsjuk. :p
 
Sv: Månes morgon

Du får komma upp om 3 veckor, när Tullans valpar är 6 veckor, så får du ditt lystmäte i valpväg :rofl:
 
Sv: Månes morgon

Det kanske vore något, så kan du dessutom hårdträna mig och byrackan över en helg. ;) :D

Eller så väntar jag tills jag ska till Österbybruk och bo hos herrns uppfödare över helgen, det kommer nämligen finnas ett gäng Harry juniorer där då som jag kan pussa på. Förutsatt att det finns en hane i kullen lär väl det besöket dock sluta med att vi får en ny familjemedlem. :angel: :D
Men det kanske ett besök hos dig också slutar med förvisso. :p ;) Även om jag isåfall kanske skulle behöva stjäla vårat nytillskott.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 168
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 694
Senast: Sandora
·
Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
3 180
Senast: NotlikeI
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp