Zeeke

Trådstartare
Hej alla ni med hästar med MYCKET och tovig man.
Jag har hittat ett dundermedel :love: :love: mot detta efter att ha provat ALLT som finns för min Friesers man. Jag har fått tipset från mina holländska Frieservänner. Pm:a mig så får ni veta mer annars tas väl tråden bort kan jag tro.
Hälsningar Zeeke

Sv: Manbalsam

TRåden tas nog bort som den är också. rena pm-trådar brukar inte vara tillåtna. Men trådar där man tipsar och rekommenderar varandra olika sätt att vårda sin häst, utan att det bllir reklam, är väl tillåtna? För det finns ju hur många som helst annars.
Och sen vill jag också veta, så pma gärna mig också, eller skriv ut det här! :D
(Det bästa du kan göra är väl att skriva hur du har gjort utan att nämna märke eller dylikt.)

Zeeke skrev:
Jag har hittat ett dundermedel :love: :love: mot detta efter att ha provat ALLT som finns för min Friesers man. Jag har fått tipset från mina holländska Frieservänner. Pm:a mig så får ni veta mer annars tas väl tråden bort kan jag tro.
Hälsningar Zeeke

Är det bättre än det som finns i en känd svensk lantbruksaffär :angel:? Fast det dom har är väl mer pälsglans skulle jag tro. Detta använde jag på min frieser som hade en tova som var stor som en apelsin i svansen. I stället för 3 timmars arbete så blev det bara 20 minuter :). Det verkar också som om det förebygger nya tovor genom att varje hårstrå blir glansigt. Finns det något som är ännu bättre så är det ju fantastiskt.

Zeeke skrev:
Hälsningar Zeeke
Kan inte tänka mig att tråden tas bort för att man tipsar om saker som fungerat. Då tappar ju forumet sitt värde - i allafall i mina ögon. Gå in på forumet "utrustning" och kika. Inte en enda tråd knappt som inte tipsar om nåt... det är detta som jag tycker är så bra med Bukefalos !!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 296
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Att jag suger på att komma igång med matlagning är känt sedan länge, men det hindrar mig ändå inte från att vilja utforska nya recept...
2
Svar
22
· Visningar
2 293
Senast: Exile
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 196
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar