Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till klubben!Man ska googla något, klickar i sökfältet och minns inte vad man skulle googla.
Skönt man inte är ensam...Man ska googla något, klickar i sökfältet och minns inte vad man skulle googla.
Man ska googla något, klickar i sökfältet och minns inte vad man skulle googla.
Min kompis letade som en idiot efter nyckel och vi flängde över halva byn inklusive hem till hennes föräldrar för att hämta reserven mitt i natten. Sen kom hon på att hon hade lagt den i ett annat fack i väskan. Inte helt nykter kan jag säga.Håller i nyckeln och letar den 5 minuter och under den tiden hinner riva ut bilen och leta nyckeln i den...
Kaotisk ordning. Vet precis var allt finns. Men när jag har städat och lagt saker där dom ska vara då är det omöjligt att minnas vart skiten liggerNär ens partner lägger tillbaka saker jag stör omkring mig på platser där de "ska" ligga för att jag öht ska ha en chans att hitta dem
Jag lägger dem ju på helt ologiska platser så gör han det inte hittar jag dem inte allsKaotisk ordning. Vet precis var allt finns. Men när jag har städat och lagt saker där dom ska vara då är det omöjligt att minnas vart skiten ligger
Ja det var ju värre Jag hittar ju allt i alla fall. Men inte om det ligger där det ska.Jag lägger dem ju på helt ologiska platser så gör han det inte hittar jag dem inte alls
+1 på den!Letar efter glasögonen fast dom sitter på.