"Backhjälp"?

bettysmatte

Trådstartare
Är det någon som vet vad hjälpmedlet heter som man kan sätta på släpets kulhandske (eller ev att man sätter det någon annanstans i närheten) som visar var någonstans släpet befinner sig? En pinne av något slag, tror jag. Men jag kan inte googla fram det för jag vet inte riktigt vad jag ska googla på!

Kopplingslots kan det tydligen heta, men jag får knappt några träffar på det! Måste väl finnas något annat ord, eller finns det inte längre att köpa???

Koppla Fix finns det ett företag som heter som säljer såna pinnar som visar när man är rätt. Verkar sälja via Facebook.
Vi har såna men de är köpta typ på Biltema eller liknande för många år sedan.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
504
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 186
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
735
Senast: grodan21
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 152
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka