Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om du är vuxen med barn så kan du inte göra så.
Inte inför barnen i alla fall...
Jag känner mig fortfarande inte vuxen. Fast jag kan inte definiera hur det "borde" kännas att känna sig vuxen.
Fast om du är vuxen med barn så kan du inte göra så.
Inte inför barnen i alla fall...
Jag känner mig fortfarande inte vuxen. Fast jag kan inte definiera hur det "borde" kännas att känna sig vuxen.
Nå, svaret kommer kanske till mig när jag blir vuxen. Eller när jag växt upp och slutar att göra barnslig grejer? Jag ber att få återkomma då.
Exakt! Jag minns hur min kompis sa att hon tänkte ta livet av sig då hon är 29, för vid 30 är livet slut, man är gammal och tråkig.Kommer ihåg när jag var yngre och de som var 30 var så himla vuxna. Nu är jag själv 32 och känner mig inte på några sätt så vuxen som jag tyckte att de var !
I det första håller jag med dig, det är inte alltid roligt att vara vuxen (men mycket hellre det än att vara barn) men varför ska man låta bli att göra roliga saker för att man "inte ska göra sådant när man är vuxen"? Jag är helt övertygad om att vi hade haft ett lyckligare och bättre samhälle om fler vuxna hoppade i bollhav (om det är det de vill).När man fattar vad deklarationen går ut på
Tror inte man blir tråkig av att vara vuxen, däremot blir man tråkig av alla måsten man har när man är vuxen. Det är inte roligt att betala räkningar, hänga i tvättstugan och jobba övertid istället för att svettas i ett tält på festival. Fast har man tur så kan man göra både och. I mina ögon är man vuxen när man passerar den gränsen att man prioriterar bort det som man själv tycker är roligt till förmån för hur man "ska" leva. Att inte leka i bollhavet typ, för att man är för gammal för det.
När man fattar vad deklarationen går ut på
Tror inte man blir tråkig av att vara vuxen, däremot blir man tråkig av alla måsten man har när man är vuxen. Det är inte roligt att betala räkningar, hänga i tvättstugan och jobba övertid istället för att svettas i ett tält på festival. Fast har man tur så kan man göra både och. I mina ögon är man vuxen när man passerar den gränsen att man prioriterar bort det som man själv tycker är roligt till förmån för hur man "ska" leva. Att inte leka i bollhavet typ, för att man är för gammal för det.
För mig är vuxenhet snarare att man inte VILL leka i bollhavet (eller annan, enligt normen, barnslig aktivitet).
För mig är vuxenhet snarare att man inte VILL leka i bollhavet (eller annan, enligt normen, barnslig aktivitet).
När man inser att man är barnsligare än ungarna sina.