Malmö utställning i mars

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 47
  • Visningar Visningar 2 826
Sv: Malmö utställning i mars

Nej, inte personligen, men i alla fall en av mina uppfödda hundar ska dit :)

Jag hoppas på att kunna visa båda mina där :) Möjligtvis så blir det bara en av dom, det beror på om tiken löper som planerat. Isf höglöper hon då, och då stryker jag henne.

första gången jag kommer till skott och ska ställa min Kines.. några första nybörkar tips? är redan nervös :(

Jag är på planeringsstadiet... Kan inte bestämma mej....
Det är klart man vill åka, om han vinner får han inte bara titeln därifrån utan även sitt tredje cert. Det hade ju varit fint det :)
Men konkurrensen är hård och det är väldigt långt att åka...
så jag vet inte... det är svårt att bestämma sej.

Kanske har inte riktigt bestämt mig än...om inte så ska jag dit och titta iaf.

Troligtvis inte, tror inte jag kommer ställa italienaren nått mer.
Kommer kanske vara där som besökare istället :)

Japp jag ska dit och ställa min finska lapphund han har ett cert sedan innan hoppas på ett till :)

Jag funderar på det, är sugen på att ställa, men det är en bit att åka och riktigt tråkigt att köra hela vägen själv :crazy:

Äh, jag kör från Sthlm-Österlen säkert 10 ggr om året, och med bra musik och lite roliga människor i telefonen så går resan rätt fort! :D Brukar ta ungefär 5½ timme bara.

Om du går samma dag som mig, får du ju dessutom äntligen se Benjamin *lockar* ;)

Haha, jag är bra sugen, kanske kan lura med sambon ner om man har tur.
Ohh vilken dag går benjamin? :love:

som de ser ut nu så blir de 2 hundar ev en av mina egna också vi får se.
En siberian husky Unghund och en Öppen Amstaff hane.
Är inte så nöjd med valet av domare så jag är fortfarande kluven om jag kommer anm någon av mina men de är ju trotts allt Sv-vinnare :devil:

Lördagen!

Jag förväntar mig inte att han ska bli Svensk Vinnare över alla kuperade som kommer dit, men det är alltid kul att visa honom ju :) Tiken har en stor chans, så jag hoppas på att hon kan vänta liiiite med löpet verkligen.

Men.. nää.. Cottarna går ju på söndagen :(

Nä jag räknar inte med att Hannibal kommer gå så långt heller, men det är bra träning. :laugh:

Äsch, så typiskt! Nåja, det kommer ju fler utställningar :)

Jag har boende i Norrköping, så jag ska säkert dit i år igen. Om det inte krockar för mycket med valpar här hemma förstås.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 163
Senast: Myrten
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 573
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 064
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka