Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag hoppas på att kunna visa båda mina där Möjligtvis så blir det bara en av dom, det beror på om tiken löper som planerat. Isf höglöper hon då, och då stryker jag henne.
Jag är på planeringsstadiet... Kan inte bestämma mej....
Det är klart man vill åka, om han vinner får han inte bara titeln därifrån utan även sitt tredje cert. Det hade ju varit fint det
Men konkurrensen är hård och det är väldigt långt att åka...
så jag vet inte... det är svårt att bestämma sej.
Äh, jag kör från Sthlm-Österlen säkert 10 ggr om året, och med bra musik och lite roliga människor i telefonen så går resan rätt fort! Brukar ta ungefär 5½ timme bara.
Om du går samma dag som mig, får du ju dessutom äntligen se Benjamin *lockar*
som de ser ut nu så blir de 2 hundar ev en av mina egna också vi får se.
En siberian husky Unghund och en Öppen Amstaff hane.
Är inte så nöjd med valet av domare så jag är fortfarande kluven om jag kommer anm någon av mina men de är ju trotts allt Sv-vinnare
Jag förväntar mig inte att han ska bli Svensk Vinnare över alla kuperade som kommer dit, men det är alltid kul att visa honom ju Tiken har en stor chans, så jag hoppas på att hon kan vänta liiiite med löpet verkligen.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.