Malmö Ridklubb får vänta

Sv: Malmö Ridklubb får vänta

(Ridsport)
Ekonomiska problem har medfört att Malmö RK begärt amorteringsuppskov på det miljonlån som kommunen lämnade tidigare i år. Klubben får dock vänta på besked.

Läs mer...

Suck! Hade klubben ägt byggnaderna själva så hade de ju redan kunnat bygga omklädningsrum och hitta på grejer som kommunen nu stoppar och som hade ökat attraktionen. Tacka sjutton för att man heller inte kan höja avgifterna när man kör med så få elever per grupp som man trots allt gör här (jämfört med t.ex. mina barndomsklubbar i Göteborg).

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Karlstads ridklubb har sedan en tid tillbaka befunnit sig i ekonomisk kris. Nu har kommunen hjälpt klubben att hittat en lösning, uppger VF.
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 011
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 109
  • Artikel Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
1 046

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka