Malmö 13 november

Kalaspinglan

Trådstartare
Är det någon här som ska ställa ut på valpuställningen i Malmö den 13 november?

Jag kommer nämligen att vara där och jobba den dagen, det vore kul att träffa på några bukefalister med eller utan hundar...

Tjingeling!!!

Sv: Malmö 13 november

Har ingen hund, men ska nog dit och kolla in valparna. Jag har funderingar på att köpa valp till våren.

Jag ställde Jason där förra året men detta året ska jag bara dit och titta på alla söta valpar :).

Vi kanske ses, vart ska du jobba där??

Å vad roligt.. några bukisar som kommer att finnas på plats. :-D
Jag ska dit och jobba för en tidning... så mig kommer ni att känna igen. Mer info. kommer senare.. *hemlig*

Hej!
Jag kanske ska dit med Zafir Arnes brossa!! *ler* :banana: Så det vore kul!!

Å vad roligt... Ännu fler. Det ser ut som att jag kommer få träffa flera av er! KUL!!!

Pm:et för dom som ska ställa har inte kommit ut än va?

Vill gärna se schäfervalparna :). För det pågår väl i två dar?

Jag är lite osäker, jag har bara fått info om att jag ska dit. Har inte hunnit läsa in mig mer på det hela... - ännu. :-)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 595
Senast: Cissi_ma
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
527
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 870
Senast: Hermelin
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 179
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama