Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte en och tänkte t.o.m. Att jag skulle ta bilderna i ordning och inte börja på nästa förrän jag var klar med den föregående osv. Det höll inte länge alls, jag behövde lite variation och tog olika bilder i boken. Sedan råkade jag gå förbi en bokrea... Där fanns två dyra, bra böcker till billigt pris och vips råkade jag ha tre målarböcker nu ser jag det som om jag har ännu mer variation.Skit vad många böcker alla har, hur hinner ni med ? Är det bara jag som är så pass obstinat att jag vill bli färdig med en bok innan nästa påbörjas? Med tanke på att en bild hittills har tagit cirkus en vecka att färdigställa så går det i snigeltempo.
Gjorde förstasidan som ett test (tigern blev heltokig).
Och så här långt hinner jag på typ 4 dagar .
Åh, den där med sjöhästarna har jag börjat på, men med helt andra färger Så kul att se hur olika det kan bli när olika personer har likadana böcker!Jag har börjat måla i min Lost Ocean, men inte riktigt fastnat i den på samma sätt som de andra två av Johanna. Men delar med mig av två bilder jag gjort.
Haha nån som vill vara medÅh, den där med sjöhästarna har jag börjat på, men med helt andra färger Så kul att se hur olika det kan bli när olika personer har likadana böcker!
Här går det att se lite av hur det blir när jag målar:
Ja, hon tyckte det var jättemysigtHaha nån som vill vara med
Du kan väl lägga ut bild när du gjort sjöhästarna? Så roligt att se hur olika det kan bli
Vet inte hur man lägger in instabilder men så här har det sett ut här i flera dagar, sjuk men det går lite lättare med målarbok, ljudbok och hunden som sällskap
https://www.instagram.com/p/BC59jwrrAb9/?taken-by=mayastrala
Jag har börjat måla i min Lost Ocean, men inte riktigt fastnat i den på samma sätt som de andra två av Johanna. Men delar med mig av två bilder jag gjort.
Nä? Dom ligger i offentligt fb album och har inte tagit bort domHar du tagit bort bilderna? Jag ser inga
Målarböcker med HÄSTAR är knepigare att åstadkomma än jag tänkte..... Hästarna själva har stora ytor och alla kan ju inte vara skäckar eller tigrerade..... Att fylla i dem samtliga med mönster blir lite tråkigt tycker jag....... Dessutom inser jag att olika människor har väldigt olika önskemål, helt naturligt. Några vill ha extremt mycket små små detaljer, andra tycker bättre om de lite renare bilderna utan för mycket pill. Jag tror att jag bara kör på efter eget huvud. Det får bli som det blir.....
Nä? Dom ligger i offentligt fb album och har inte tagit bort dom
Men vad märkligt! Tur du ser dom nuNu ser jag bilder! Jättemärkligt för när jag frågade såg jag inte ens någon ruta där en bild kunde ligga.
Roligt att se.
Det låter jättebra.Målarböcker med HÄSTAR är knepigare att åstadkomma än jag tänkte..... Hästarna själva har stora ytor och alla kan ju inte vara skäckar eller tigrerade..... Att fylla i dem samtliga med mönster blir lite tråkigt tycker jag....... Dessutom inser jag att olika människor har väldigt olika önskemål, helt naturligt. Några vill ha extremt mycket små små detaljer, andra tycker bättre om de lite renare bilderna utan för mycket pill. Jag tror att jag bara kör på efter eget huvud. Det får bli som det blir.....
Roligt att se.
Jag väntar på mina nya pennor så jag kan ta itu med själva flamingorna
Tyvärr syns inte din bild (för mig iaf)