Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gillar inte jag heller.de enda jag inte gillar i målarböckerna är när man ska måla mönster o sånt själv för jag kan inte måla
Jag gillar de sidorna, för det gör inget att pennorna blöder igenom dithar börjat måla första bilden i animorphia nu
de enda jag inte gillar i målarböckerna är när man ska måla mönster o sånt själv för jag kan inte måla
har börjat måla första bilden i animorphia nu
de enda jag inte gillar i målarböckerna är när man ska måla mönster o sånt själv för jag kan inte måla
Det gillar inte jag heller.
Jag såg en jätteläskig Målarbok med temat - BACON!!! Man ska alltså färglägga bacon i olika former.....
Säkert samma personer som vill ha tandkräm med baconsmakJag såg en jätteläskig Målarbok med temat - BACON!!! Man ska alltså färglägga bacon i olika former.....
Jag såg en jätteläskig Målarbok med temat - BACON!!! Man ska alltså färglägga bacon i olika former.....
Jag är inte så förtjust i dom och kommer inte köpa nån.Vad tycker ni om stilen i Hanna Karlzons böcker? Jag tycker de är underbart fina, jag målar inte själv men älskar att de är så rena och "lugna" samtidigt som där finns mycket detalj. Men inte detalj som plotter utan detalj med "mening" eller hur man ska säga.
Nu har jag beställt! Bläddrade i ett par böcker för ett par veckor sedan i bokhandeln men köpte inga då. Men nu har denna tråden inspirerat mig så mycket att det blev dessa böcker:
Och dessa pennor:
Vad tycker ni om stilen i Hanna Karlzons böcker? Jag tycker de är underbart fina, jag målar inte själv men älskar att de är så rena och "lugna" samtidigt som där finns mycket detalj. Men inte detalj som plotter utan detalj med "mening" eller hur man ska säga.
Vad är det för pennor? Kostar?
Hojta gärna till när du använt dom