Twt ska startas nu i vinter, enda planen är att ge honom en stabil start och så mycket erfarenhet som han behöver.
Tam har paus nu, efter årets lite för snabba steg från grund till stora kl 3-banor. Hans fram måste bli mycket mer etablerat innan vi kan tävla mer. Blir han stadig under våren så blir det mer kl 3 i sommar. Tror att jag hoppar över Norgesserien 2025, hade inte kul alls på de tävlingarna i höstas. Satsar på massor av tid på fjället med sank istället!
Bob ska köra kl 3, och gå sank i höst!
Zoe får nog hänga med på kl 3 när jag ändå åker med Bob. Och vara drottningen i fjöset, så klart.
Frodo... får se hur långt in på 2025 han hänger med.
Jag tävlade ganska mycket 2024, och tappade lusten att satsa på de stora mästerskapen. Mycket trevligare med de små distriktsproven. Om pengarna finns kanske det blir en tur ner till europa i höst, för lite lokaltävlingar där nere.
Som livet känns nu så blir det inte nån utökning av flocken, men känner jag mig själv rätt så kommer det dyka upp nått projekt av något slag. Valp från oeotståndlig kombination eller avlivningshotad knäppskalle? Time will tell.