Magplatta?

S

Sterling

Vet någon ett bra ställe som man kan köpa en billig men hyfsat bra magplatta?

Sv: Magplatta?

Jag har CH magplattan från Hööks. Det fungerar bra. Vet flera här på buke som har den och använder ofta och är nöjda.

OT, skulle en New tan färgad magplatta passa till en New market/brun färgas Wintecsadel matcha? :crazy:

Jag har en från Börjes. Den har tappat lite färg vid kanterna, inte hela värden. Men den ligger inte särskilt bra på hästen. På sidorna där den är som smalast ligger den inte an ordentligt. Sen har jag bytat till brunt så jag ska ändå ha en ny :)

kl

Jag har en från börjes som är helt OK! Kompis som oxå har den är oxå nöjd!
Jag tycke den är bra i kvalitén!

Jag har CH's från Hö*ks. kostar 698. Ligger super på de hästar jag haft den på. Mjuk och bra i lädret. Lätt rengjord.

okej, tack alla!
tror det får bli en från Börjes... :smirk:
får hålla migg till lite budgetpriser, det ska ju köpas häst också :p
får bli en på Globen :D

Jag har en från börjes som jag är mycket nöjd med. Så det blir nog en sån till nya hästen också när det ska inhandlas magplatta till henne.

Jag har en från hööks som kostade 600-700, kommer inte riktigt ihåg. Jag tycker den är bra och har hållt bra sen jag köpte den :)

Liknande trådar

Utrustning Måste köpa nya ridskor. Bruna i skinn. Hyfsat billiga. Har kollat på Horze och Hööks. Har någon erfarenhet av dessa två modeller? denna...
Svar
8
· Visningar
381
Senast: tott
·
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 016
Senast: fio
·
Samhälle Att Northvolt inte går så bra köper jag fullt pga att upplägget inte varit helt genomtänkt men det blir billigt att köpa för någon annan...
2
Svar
34
· Visningar
1 825
Senast: Mia_R
·
Tjatter Jag ska upp till Sundsvall ett par dagar och kommer spendera en dag på egen hand när sambon jobbar. Vad hittar man på där uppe tro...
Svar
15
· Visningar
607
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka