Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det någon mer här på Buke som har en Magini-avkomma? Jag har en 6-årig valack som är rätt tuff att rida. Har hört att "alla" ska vara tuffa tills den åldern och knepiga att rida?!
Det var ju typiskt att han har flyttat.. Åkte aldrig och tittade på honom när han stod här i Örebro. Smidigt med tanke på att jag har en avkomma efter honom. *suck* Får skylla mig själv nu.
Om han inte hade flyttat skulle han vara en väldigt intressant kandidat till mitt sto, men eftersom han nu står så långt borta och bara går på naturlig betäckning går inte det
Kvaliteten på dom små simmarna var väl inte kanon, därför han går på naturligt nu. Han är ju ingen ungdom direkt. Men lika vacker som när han var ung (om än något prickigare kanske)
Ekonomi & Juridik
Nyfiken på vad ni som står uppstallade betalar för extratjänster, eller vad ni som driver stall tar betalt för dessa? Kanske har ni en...
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Hundavel & Ras Jag kanske var otydlig. "Jag tror att de är på rätt väg" syftar alltså på t. ex. "våra" uppfödare, och andra uppfödare som har liknande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.