Magini 695....

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare puckovovve
  • Startdatum Startdatum
P

puckovovve

vart tog han vägen????

Efter att han under flera år stått på Eklunda i Örebro, så kommer han tydligen inte att vara där 2004.
Kollade eklundas hemsida, men han finns inte omnämnd där, och det står tyvärr ingen information om vart han har flyttats! :crazy: :(

Någon här som vet????

Jag tänkte den tanken jag också.... men isåfall tycker jag det borde ha stått med på sidan om detta nu hade hänt!

Jag ska prova och maila till Eklunda, så får man väl förhoppningsvis veta! :)

Berätta såfort du hör nått, jag vill också veta !! :bump: :bump: Det borde ha stått i Ridsport om han dött eller blivit exporterad, han är ju ändå Elithingst.

Pratade med Lena(ägaren till eklunda) han har bara bytt station! så oroa er inte han lever!! det kan jag garantera er! :banana: :banana: :banana:

Trevligt att det inte bara är jag som kör buss här...! ;-)

/Marie

Vill oxå veta var han tagit vägen! :)

Trodde oxå att han var på Eklunda för att stanna...

Jag vill också veta, har fundering på honom till mitt sto :)

Hojta till så fort någon av er vet!

Får putta upp igen....

Verkligen ingen som vet var Magini är någonstans????? :confused:

Du som pratade med Eklunda, vart står han nu då???

Nu har jag kollat med Lena Zeiloth, tydligen är det så att Magini ska betäcka naturligt i år (pga bristande fertilitet) och har flyttat söderut. Exakt vart fick jag aldrig veta tyvärr, men Skåne är väl en kvalificerad gissning...

okej!!! Tack för hjälpen! :)

Fanken... där ser man hur det kan bli, när man inte passar på tidigare, han fanns ju tillgänglig via semin i många år, men det har inte blivit av att använda honom :crazy:
Fast det är först nu jag har haft ett lämpligt sto!

Och jag har liiiite väl långt till Skåne ... :cry:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 442
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 396
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 686
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar