Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Oj, din mage ser precis ut som min gör nu! Ska fota i helgen.
Var på andra ultraljudet idag, i vecka 19, och blev flyttad bakåt 2 dagar. BF ändrades från 13:e till 11:e november.
tack!
Jag tror dock magen ska sjunka lite till nertill också. Jag hade en extremt hög mage, men jag känner att det trycker på neråt. Alla sammandragningar som jag tidigare inte kände, känns tydligt nu och som det strålar/trycker neråt. Jag måste typ stå stilla.
De på jobbet tror att jag kommer föda där och är lite exalterade över det. JAg är däremot helt inställd på att gå över 2 v!
Skulle jag mot förmodan få lite tidigt än beräknat är det Tur att jag jobbar på akuten - 5 våningar från förlossningen.
Med den kulan kan jag förstå att du misstänkte att du var gravid! Men jag tycker den är jätte fin.
Åhh ni har så fina magar allihopa så jag bler alldeles tokig!
Jag förstår varför så många killar kom fram och var så himla trevliga och lite småflörtiga mot vad man upplever som inte gravid för det är så otroligt vackert
Sen att man själv inte alls tycker den är bekäm är ju en helt annan sak, gör sig ju snygg på bild
Taget imorse och jag går in i vecka 20 på onsdag. Den är iofs större på kvällen när jag har ätit och druckit men jag tycker det går så seeegt med min mage. Kände av den för första gången igår, värk hela kvällen på en punkt längst ned till höger, gissar på att det är livmodern som växer.
Hehe, ja så är det för mig med, käänns större en den verkar vara Nog känns det att den är där allt, det med strumpor på morgonen är lite klurigt, men har kommit på att ligga på rygg i sängen o köra grodstil är det lättaste Jag är stel nu oxå jämnfört med innan så allt är inte bara magen dock =)
Hehe, nej det gör ju inte det =) Det slog mig igår att jag bara har skor som man inte behöver knyta O vi har långt skohorn så här hemma går det bra med den biten iaf hihi!
Ja det är inte alls långt kvar o jag har 13 veckor kvar ca! Det är ju lite mer men ändå tiden går fortare man tror!
=)
vänta du bara ..... Du kommer snart sakna din v32 mage tex när du försöker dra på stödstrumpor samtidigt somdu har syrebrist eller ska ta upp nåt från golvet och ständigt är gigantisk svettig och tjock
N-E - som knapt minns sina föt.ter och har gått 37fulla v imorn
Kropp & Själ Jag slår ändå ett slag för promenader med ljudbok. Kanske kan du ha som regel att du bara får lyssna (alls eller på en specifik bok) om...
Hundträning Jag håller med @Tonto. Boka ett tid för en ordentlig genomgång. Vid vaccinering går det bara att märka det mest uppenbara, om hunden har...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.