Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

nejdå, du är jättefin.

Sådär skulle jag ha velat se ut när jag var höggravid, jag var svullen som en flodhäst

Spännande med BF idag. :) Håller tummarna för att du inte behöver vänta alltför länge på din lilla bebis..

Jag blir avis...vill osså.. men har ju 6 veckor kvar...

Jag har känt rörelser sen v 14, men kunde med säkerhet säga att det var bebisen i v 16. Efter det så har jag känt henne dagligen och nu är det hur mycket som helst! Det sparkas och knuffas och buffas helatiden :love:

Jag har moderkakan i bakvägg så det är därför jag har känt av det så tidigt. När började du känna? Har det minskat i aktivitet nu när det snart är dags?

//Julia

Oj det var tidigt. Jag kände nog inte föräns i v. 19. Det var iallafall då jag kunde garantera att det var bebisen som rörde sig och inte tarmarna jag kände.

Nu buffas det mest, inga direkta sparkar. På kvällarna är bebisen i full gång.

kl

Min v. 32-36 mage..

phpypl4wb.jpg

Vindvissla+Pmm: När kommer era magar då?? ;)

Jag har sagt att jag måste bli av med hästen först. Jag har svårt att få motivation till henne redan nu.

Men jag hoppas inom 11 månader. Så jag får samma FP som jag har nu och vi tycker 2-2½ år är en bra åldersskillnad.

Jaaa, det hoppas jag med! :love: Men än så länge verkar han inte så sugen på komma ut!

*kl*

magen vecka 36+2

i vecka 34+3 var SF-måttet 36 cm, tillväxtUL visar en bebis som är 24% större än ett normaltstort barn och en födelsevikt på cirka 4,2kg

Pojke eller flicka, vad tror ni?

23031457.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka