Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul med nåt nytt för en gångs skull . Hur bra blir han?
............Jag vill minnas att man sa likadant om Lukas Gallant men det hände väl inget speciellt ändå vill jag minnasför hälften av konkurrenterna kommer att kasta sig i galopp i rena förskräckelsen...
Jag tycker han är jättesötHan har ju bra stam och till skillnad från de övriga tycker jag han är fin ....Men jag är ju alltid kärringa mot strömmen som mormor sa....
Jag tycker han är jättesöt
Även en blind höna kan hitta rätt .Tänk, det tycker jag också. Och till skillnad från vanliga travarrasthagar där det kan gå 20-25 bruna eller svartbruna hästar så man kan få "treva sig fram" för att hitta den man ska ha tag på, så lär ju "Mackan" vara lätt att skilja från mängden...
Även en blind höna kan hitta rätt .
Några segrar på rikstoton så är han garanterat hela Sveriges kelgris
Jo typ DumleYepp, det tror jag med.
Det har ju funnits ett par "snackhästar" inom "Loss-familjen", så varför inte Macahan.
För en annan som håller på med paint och quarter så är en sabinotravare inte så konstig.
Hur många Sabino Travare med så mycket vitt har du sett då?
Den med mest som jag sett innan är grabben som gick hos Naffa som unghäst, I Saw You.
ja han var fin han jag tycker inte macahan loss gav nåt sånt superintryck, lite fumlig i traven mm, men han var ju första gången inne på bana så
Men det ska bli kul att se honom nästa år