Macahan Loss

Sv: Macahan Loss

Kul med nåt nytt för en gångs skull :D. Hur bra blir han?

Han kommer säkert att tjäna fina pengar som unghäst, för hälften av konkurrenterna kommer att kasta sig i galopp i rena förskräckelsen...:D

Han är unik och han är charmig på sitt vis, men jag har nog aldrig sett en fulare travhäst.

indian_hasten_100926_Dump.jpg

Bild från travnet.se

Han har ju bra stam och till skillnad från de övriga tycker jag han är fin :love: ....Men jag är ju alltid kärringa mot strömmen som mormor sa....:angel:

Jag tycker också att han är fin, medan min man tycker att han är skitful!:D
Travet behöver alla hästprofiler de kan få, så jag hoppas verkligen att han blir en bra häst.

Jag tycker han är jättesöt :love:

Tänk, det tycker jag också. Och till skillnad från vanliga travarrasthagar där det kan gå 20-25 bruna eller svartbruna hästar så man kan få "treva sig fram" för att hitta den man ska ha tag på, så lär ju "Mackan" vara lätt att skilja från mängden... ;)

Fram för mer färg på travbanorna! :bump:

Tänk, det tycker jag också. Och till skillnad från vanliga travarrasthagar där det kan gå 20-25 bruna eller svartbruna hästar så man kan få "treva sig fram" för att hitta den man ska ha tag på, så lär ju "Mackan" vara lätt att skilja från mängden... ;)
Även en blind höna kan hitta rätt ;).

Några segrar på rikstoton så är han garanterat hela Sveriges kelgris :bow:

För en annan som håller på med paint och quarter så är en sabinotravare inte så konstig.

För en annan som håller på med paint och quarter så är en sabinotravare inte så konstig.

Hur många Sabino Travare med så mycket vitt har du sett då?

Den med mest som jag sett innan är grabben som gick hos Naffa som unghäst, I Saw You.

ja han var fin han:) jag tycker inte macahan loss gav nåt sånt superintryck, lite fumlig i traven mm, men han var ju första gången inne på bana så;)
Men det ska bli kul att se honom nästa år

Hur många Sabino Travare med så mycket vitt har du sett då?

Den med mest som jag sett innan är grabben som gick hos Naffa som unghäst, I Saw You.

Menar att färgen i sig inte är så konstig för mig...men kul att den är på nån annan ras...;)
Fast i och för sig inte så konstigt eftersom travarna även de går tillbaka på fullblod precis som quarter och paint också gör.

ja han var fin han:) jag tycker inte macahan loss gav nåt sånt superintryck, lite fumlig i traven mm, men han var ju första gången inne på bana så;)
Men det ska bli kul att se honom nästa år

Vill du få mig att tro att en häst som varit i proffsträning sen i april aldrig varit på banan innan?

[QUOTE=Popfinger;13865924]Han kommer säkert att tjäna fina pengar som unghäst, för hälften av konkurrenterna kommer att kasta sig i galopp i rena förskräckelsen...:D

:rofl::rofl::rofl:

Liknande trådar

Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
11 682
Senast: Ajda
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
748
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Visst är vi några vinterbadare här? Vore kul att ha en tråd för det (hittade ingen när jag sökte så tror inte det finns nån?). Inleder...
2
Svar
20
· Visningar
1 060
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2