Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste du parkera där då?![]()
Café Fix, har de hembakat?I liknande situationer har vi gått på Café Fix på Kungsholmen. Deras hemsida är dock nere :-/
De här caféerna är ganska OK och jag tycker beskrivningarna stämmer: http://tidningenk.se/stockholm/tips-pa-cafeer-och-sant-som-ar-oppet-sent/ (Här var ju Chockladkoppen tips nr 1)
Riterno skulle kunna vara ett alternativ http://www.ritorno.se/
Jag vet inte om något ställe serverar alkohol![]()
Du kan ju parkera i något av garagen, Gallerian t ex och sen gå, det är ju nära.Det vore att föredra, att parkera i närheten. Fördelen med alkoholfritt, jag kan köra hela vägen. Har ganska svårt för att åka kommunalt, så jag avstår när det går.
Det är klartDu kan ju parkera i något av garagen, Gallerian t ex och sen gå, det är ju nära.
Café Fåtöljen, gott om sittplatser (iaf Hornsgatan), vet inte om jag skulle säga att det är "lyxigt" men öppet 8-23 varje dagi Stockholmsområdet, finns det?? Ett nattöppet café med supergott egenbakat, typÖppet till 22 iaf. Och helst norra delarna om ni har fler tips
![]()
Kan lägga ett +1 för Fotöljen. Vad jag minns har det allt möjligt gott hembakat!Café Fåtöljen, gott om sittplatser (iaf Hornsgatan), vet inte om jag skulle säga att det är "lyxigt" men öppet 8-23 varje dag![]()
Wienerkonditoriet på Biblioteksgatan har öppet till 22 på lördagar.
Aha. Jag skulle nog ta det eftersom det har rätt öppettider. Annars finns ett hotell vid Hötorget som är helt alkoholfritt, drivs av frälsningsarmén.
Vilket tänker du på? Förr drev Frälsningarmén hotellet på Slöjdgatan, men det ingår sedan flera år i Scandic.Aha. Jag skulle nog ta det eftersom det har rätt öppettider. Annars finns ett hotell vid Hötorget som är helt alkoholfritt, drivs av frälsningsarmén.
Parkera på Norrmalm, gå sista biten... Det finns parkeringsmöjligheter åt det hållet.Det vore att föredra, att parkera i närheten. Fördelen med alkoholfritt, jag kan köra hela vägen. Har ganska svårt för att åka kommunalt, så jag avstår när det går.
Parkera på Norrmalm, gå sista biten... Det finns parkeringsmöjligheter åt det hållet.
Det tar inte lång stund, att gå t.ex. längs Drottninggatan, förbi riksdagshuset, och in i Gamla Stan.