K
Knubby
Nu är det så att mina icke längre valpar har under hela deras valptid pissat/bajsat inomhus lite grand av misstag. detta beteende slutade dock under en period precis innan dom hamnade i puberteten.... efter puberteten nån gång så började den ena pissa på saker som ser ut som stolpar inomhus och han lyfter på ena benet (pojkar)...
den andra sköter sig perfekt, utan det är den ena. vi förstår inte varför, o framförallt hur får man honom att sluta? problemet är ju att vi lyckas alltid att missa när han gör det så då känns det onödigt att skälla på honom för han kommer ändå inte förstå...
så hur får jag honom att sluta?
P.S han går INTE o småskvätter som andra hundar kan göra utan det är ganska mkt piss som kommer ut när han väl gör det...
den andra sköter sig perfekt, utan det är den ena. vi förstår inte varför, o framförallt hur får man honom att sluta? problemet är ju att vi lyckas alltid att missa när han gör det så då känns det onödigt att skälla på honom för han kommer ändå inte förstå...
så hur får jag honom att sluta?
P.S han går INTE o småskvätter som andra hundar kan göra utan det är ganska mkt piss som kommer ut när han väl gör det...